Friday, May 30, 2008

nuang oh nuang

Aku hendak tahu lebih detail lagi tentang Gunung Nuang. Dari mana hendak mula.... apa nama sungai yang mengalir dari atas gunung tu? Di kem pacat tu betul ke tak ada pacat? Berapa jam boleh sampai ke puncak... Apa nama sungai yang ada di kem Lolo tu? Ada air terjun ke?

3 comments:

ZAHARAH BT.ALUWI said...

Entah..tak pernah pergi pun

Minister Of Mind said...

kena tanya geng OGKL.usha kat sinie.
http://www.ogkl.com.my/
Tengok member2x yg join de club dlm tue.
Then roger diorang

ZARA ALUWI said...

Minister,
Sebenarnya tempat tu dekat saja dengan rumah saya. Adalah dalam 20km tapi nak mendaki gunung tu... kena fikir beribu-ribu kali.